سفرهای علمی در مهد

امروز 1389/1/30 اردوی علمی داشتیم به آزمایشگاه مصالح ساختمان دانشگاه فردوسی .
آقا جای شما خالی اول رفتیم به آزمایشگاه خاک : وقتی که وارد شدیم فهمیدیم دانشجویان دانشگاه فردوسی کلاس دارند حالا نمی دونم هماهنگ شده بود یا نه همین طور سرمون رو انداختیم و رفتیم داخل ، بگذریم داخل شدیم استاد دانشگاه فردوسی زمانی که متوجه شد ما هنوز مکانیک خاک پاس نکردیم به صورت محترمانه ما را می پیچاند و می گوید من اگر بخواهم دستگاه ها رو توضیح دهم بسیار وقت می گیرد و باید بروید آزمایشگاه مصالح نه اینجا ولی یکی از دستگاه های سنجش مقاومت فشاری خاک را توضیح داد .جالب اینجا بود که دانشجویان فردوسی زمان توضیح استادشان به ما شروع به کوباندن خاک شدن و به حول قوه اللهی و یاری دوستان هیچ چیز جز اندک عکسی نسیب ما نشود .

به آزمایشگاه مصالح رفتیم جایی بود به اندازه کل آزمایشگاه های دانشگاه ما به علاوه ساختمان آموزش مهد مان. کسی جز یک نفر داخل نبود مربیان می گفت خودتان یک گشتی بزنید ولی الحمداالله اینجا یک نمونه از دستگاه سنجش مقاومت فشاری آجر را برامان توضیح دادن و حتی یک نمونه هم شکستند .ولی بعداز آن مسئول آزمایشگاه قصد بیرون کردن ما را داشت.
ما که نفهمیدیم مگه ما چه مان از بغیه کمتر است؛ باز می گویند تبعيض نژادينی نیست .هر دانشجوی فردوسی که ما را می دید به نوعی ما را به تمسخر می گرفت . یکی می گفت از کدام مدرسه آمدید یکی می گفت کلاس چندمین و... 
از این هم بگذریم . به سمت آزمایشگاه بتن مسلح به راه افتادیم .در کنارمسیر هفت هشت نوع مصالحی دپو شده بود و مربی مان آنها را برایمان توضیح داند .
به آزمایشگاه بتن رسیدم شخصی ما داخل شدیم و استادمان شورع کرد به توضیح دادن بعد من هم که دوربین همراهم بود عکس می گرفتم که مسئول آزمایشگاه از عکس گرفتن هم ما را منع کرد.
بعد از آن هم با سرویس دانشگاه به سمت رستوران رفتیم و دلی از غذا پر کردیم.( خدایا شکر) .
راستی گفتم از ازمایشگاه اندکی عکس گرفتیم ولی آنقدر بچه ها از خودشان و دانشگاه فردوسی عکس گرفتند که کارت دوربین پر شد.




(عکس خذف شد)




این عکس در آزمایشگاه مصالح ساختمان دانشگاه فردوسی گرفته شده لازم به توضیح ست که چهره دختران مهد به علت عدم اطلاع از رضایتشان و عدم رضایت بعضی از دوستان مذکر فعلا به این صورت است 




با توجه به اطلاع از نارضایتی مذکر ها و احتمالا مونث ها عکس بالا خذف وعکس جدید اضافه شد.

۱ نظر:

صبا گفت...

"ما که نفهمیدیم مگه ما چه مان از بغیه
کمتر است؛


شاید به خاطر بقیه "بغیه"




عکس دسته جمعی در یک اردوی علمی!